• nakupovat materiál a služby pro výrobu od ověřených dodavatelů
• vyjednávat nákupní ceny a další informace, určovat přiměřené ceny
• rozvíjet stávající portfolio dodavatelů, aktivně vyhledávat a vybírat nové
• jednat s dodavateli, získávat informace o produktech, službách a cenách
• udržovat optimální skladové zásoby s ohledem na dodací lhůty a očekávané
prodeje
• zajišťovat poptávkové řízení
• vytvářet objednávky v IS Helios
• spolupracovat s kolegy ve firmě
• SŠ
• znalost AJ – komunikativní úroveň
• znalost práce PC
• vyjednávací a organizační schopnosti
• analytické schopnosti, smysl pro detail a odpovědnost za svěřené úkoly
• schopnost týmové práce
• ochota učit se novým věcem
• pečlivost
• zkušenost z nákupu
• pracoviště Tedražice
• možnost práce na Home office
• zaškolení a podporu při nástupu
• obědy za 15,- Kč za odpracovanou směnu
• nástup možný ihned
V případě zájmu kontaktujte nás kontaktujte emailem na personalni@koramex.cz nebo
telefonicky na 775 924 307.